10:00
A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, így jobban kapcsolódjanak hozzánk és munkánkhoz. Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a...
10:00
Egy civil szervezet számára legtöbbször nem elegendő, hogy csak saját felületein kommunikáljon a munkájáról vagy az általa képviselt ügyről, társadalmi problémáról.
10:00
Ez a workshop megtelt, de az április 26-i alkalomra még nyitott a jelentkezés: https://mozaikhub.hu/esemeny/storytelling-workshop-civil-szervezeteknek242/ A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé...
10:00
Tegyük fel, hogy hallottál a storytellingről, sőt, használod is a módszertant a munkád során. Ha ez így van, és az alapozó képzésünkön is részt vettél már, akkor gyere el a soron következő tréningre, ahol még behatóbban megismerkedhetsz a módszertan hatékony használatának lehetőségeivel! A...
10:00
Mára már szinte mindenki megtalálható és elérhető a közösségi médián keresztül, sőt sok ember kizárólag ezeken a felületeken tájékozódik.
10:00
Digitális világunkban elengedhetetlen, hogy egy civil szervezet online is kommunikáljon. Ennek legmegbízhatóbb formája a saját honlap működtetése, melyen nem kell megfelelnünk a mások által üzemeltetett platformok folyamatosan feltételeinek. A kommunikáció e formáját megkerülni nehezen lehet,...
10:00
A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, így jobban kapcsolódjanak hozzánk és munkánkhoz. Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a...
10:00
A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, amivel pedig hatást tudunk elérni. Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a társadalmi...
16:00
Szinte minden civil szervezet dolgozik önkéntesekkel, mégis kevés olyan szervezet van, amelyik hosszú távon is sikeres tud lenni az önkéntes menedzsment területén.
10:00
Hogyan jelenjünk meg hatékonyan a közösségi médiában, a Facebookon és az Instagramon? Kell-e fizetett hirdetéseket használnunk a kommunikációnk során? Ha igen, hogyan tervezzünk hatékonyan célcsoportot? A social media tréning gyakorlatias tudást ad át, amit a gyakorlatba átültetve sokat fejlődhet...
10:00
Hogyan használható fel az online világ egy szervezet célkitűzéseinek elérésére? Milyen eszközökkel lehet megjelenni a Google keresőben? Hogyan tudhatjuk meg, hogy mire gondolnak az online kereső emberek? Milyen egy hatékony weboldal? A fenti kérdésekre igyekszik gyakorlatias válaszokat és...
10:00
A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, amivel pedig hatást tudunk elérni. Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a társadalmi...
16:00
A magyarországi civil szervezetek nagy többsége nem rendelkezik stratégiai tervvel, tevékenységét, működését nem stratégiai célok mentén szervezi.
07:00
A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, amivel pedig hatást tudunk elérni. Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a társadalmi...
16:00
Mi az a hagyatéki adományozás? Hogyan kezdhetünk bele a forrásteremtés e formájába kis szervezetként? Hogyan illeszkedik a hagyatéki adományozás a már meglévő forrásteremtési stratégiánkba? A legacy giving, vagyis "hagyatéki adományozás" vagy "tervezett adományozás" egy magánszemély által...
13:00
Milyen szintjei és irányai vannak az érdekérvényesítésnek? Milyen szereplők együttműködése szükséges a sikeres érdekérvényesítési munkához? Hogyan találd meg a változás és a változtatás lehetőségeit: kis szervezetként és egy szűkülő térben milyen lehetőségek állnak rendelkezésedre? Ez az online...
10:00
Hogyan jelenjünk meg hatékonyan a közösségi médiában, a Facebookon és az Instagramon? Kell-e fizetett hirdetéseket használnunk a kommunikációnk során? Ha igen, hogyan tervezzünk hatékonyan célcsoportot? A social media tréning gyakorlatias tudást ad át, amit a gyakorlatba átültetve sokat fejlődhet...
10:00
Hogyan használható fel az online világ egy szervezet célkitűzéseinek elérésére? Milyen eszközökkel lehet megjelenni a Google keresőben? Hogyan tudhatjuk meg, hogy mire gondolnak az online kereső emberek? Milyen egy hatékony weboldal? A fenti kérdésekre igyekszik gyakorlatias válaszokat és...
16:00
Kik a mikroadományozók, és hogyan érhetjük el őket? Hogyan építsünk, illetve tartsunk fent bizalmon alapuló kapcsolatot velük? Mit tehetünk, hogy az egyszeri adományozók rendszeres támogatókká váljanak? Milyen online és élő eszközöket használhatunk a fentiek eléréséhez, és mindez hogyan válik...