- 10:00A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, amivel pedig hatást tudunk elérni. Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a társadalmi...
- 16:00A magyarországi civil szervezetek nagy többsége nem rendelkezik stratégiai tervvel, tevékenységét, működését nem stratégiai célok mentén szervezi.
- 07:00A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, amivel pedig hatást tudunk elérni. Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a társadalmi...
- 10:00Hogyan jelenjünk meg hatékonyan a közösségi médiában, a Facebookon és az Instagramon? Kell-e fizetett hirdetéseket használnunk a kommunikációnk során? Ha igen, hogyan tervezzünk hatékonyan célcsoportot? A social media tréning gyakorlatias tudást ad át, amit a gyakorlatba átültetve sokat fejlődhet...
- 10:00Hogyan használható fel az online világ egy szervezet célkitűzéseinek elérésére? Milyen eszközökkel lehet megjelenni a Google keresőben? Hogyan tudhatjuk meg, hogy mire gondolnak az online kereső emberek? Milyen egy hatékony weboldal? A fenti kérdésekre igyekszik gyakorlatias válaszokat és...
- 16:00A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, amivel pedig hatást tudunk elérni. Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a társadalmi...
- 16:00Mi a forrásteremtés? Mi a különbség a fundraising és a forrásteremtés között? Milyen forrásteremtési célokat érdemes kitűzni a szervezetben? Hogy készítsünk forrásteremtési tervet? Milyen hazai és külföldi forrásokból gazdálkodhat egy civil szervezet ma Magyarországon? Milyen lehetőségeink vannak...
- 16:00A magyarországi civil szervezetek legnagyobb többsége nem rendelkezik stratégiai tervvel, tevékenységét, működését nem stratégiai célok mentén szervezi.
- 16:00Szinte minden civil szervezet dolgozik önkéntesekkel, mégis kevés olyan szervezet van, amelyik hosszú távon is sikeres tud lenni az önkéntes menedzsment területén.
- 09:00A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, amivel pedig hatást tudunk elérni. Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a társadalmi...
- 16:30Szinte minden civil szervezet dolgozik önkéntesekkel, mégis kevés olyan szervezet van, amelyik hosszú távon is sikeres tud lenni az önkéntes menedzsment területén.
- 16:30Egy civil szervezet számára értékeinek, céljainak, tevékenységének kommunikálása, valamint társadalmi szerepvállalásának artikulálása kulcsfontosságú ahhoz, hogy valódi hatást tudjon elérni.
- 16:30Mi a forrásteremtés? Mi a különbség a fundraising és a forrásteremtés között? Milyen forrásteremtési célokat érdemes kitűzni a szervezetben? Hogy készítsünk forrásteremtési tervet? Milyen hazai és külföldi forrásokból gazdálkodhat egy civil szervezet ma Magyarországon? Milyen lehetőségeink vannak...
- 16:30A magyarországi civil szervezetek legnagyobb többsége nem rendelkezik stratégiai tervvel, tevékenységét, működését nem stratégai célok mentén szervezi.
- 09:00Hogyan jelenjünk meg hatékonyan a közösségi médiában, a Facebookon és az Instagramon? Kell-e fizetett hirdetéseket használnunk a kommunikációnk során? Ha igen, hogyan tervezzünk hatékonyan célcsoportot? A social media tréning gyakorlatias tudást ad át, amit a gyakorlatba átültetve sokat fejlődhet...
- 09:00Hogyan használható fel az online világ egy szervezet célkitűzéseinek elérésére? Milyen eszközökkel lehet megjelenni a Google keresőben? Hogyan tudhatjuk meg, hogy mire gondolnak az online kereső emberek? Milyen egy hatékony weboldal? A fenti kérdésekre igyekszik gyakorlatias válaszokat és...
- 09:00Hogyan jelenjünk meg hatékonyan a közösségi médiában, a Facebookon és az Instagramon? Kell-e fizetett hirdetéseket használnunk a kommunikációnk során? Ha igen, hogyan tervezzünk hatékonyan célcsoportot? A social media tréning gyakorlatias tudást ad át, amit a gyakorlatba átültetve sokat fejlődhet...
- 09:00Hogyan használható fel az online világ egy szervezet célkitűzéseinek elérésére? Milyen eszközökkel lehet megjelenni a Google keresőben? Hogyan tudhatjuk meg, hogy mire gondolnak az online kereső emberek? Milyen egy hatékony weboldal? A fenti kérdésekre igyekszik gyakorlatias válaszokat és...
- 10:00A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, amivel pedig hatást tudunk elérni. Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a társadalmi...
- 16:00Szinte minden civil szervezet dolgozik önkéntesekkel, mégis kevés olyan szervezet van, amelyik hosszú távon is sikeres tud lenni az önkéntes menedzsment területén.