10:00
A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, amivel pedig hatást tudunk elérni. Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a társadalmi...
16:00
Egy civil szervezet számára értékeinek, céljainak, tevékenységének kommunikálása, valamint társadalmi szerepvállalásának artikulálása kulcsfontosságú ahhoz, hogy valódi hatást tudjon elérni.
16:00
A magyarországi civil szervezetek legnagyobb többsége nem rendelkezik stratégiai tervvel, tevékenységét, működését nem stratégai célok mentén szervezi.
10:00
Kommunikációs képzéssorozatunk 3. eleme, amely elsősorban az online marketing tartalmakra és eszközökre fókuszál. Ezek közül is kiemelten foglalkozik a Google AdWords kampányokkal, kereső optimalizálással, valamint a remarketinggel. Ezt a workshopot azoknak ajánljuk, akik gyakorlati ismereteket...
16:00
Egy civil szervezet számára értékeinek, céljainak, tevékenységének kommunikálása, valamint társadalmi szerepvállalásának artikulálása kulcsfontosságú ahhoz, hogy valódi hatást tudjon elérni.
16:00
Mi is az a hatásmérés? És miért lenne szükség rá? Vajon hogyan lehet egyszerűen mérni egy civil szervezet tevékenységének a hatását? Mit kezdhetünk a...
16:00
A magyarországi civil szervezetek legnagyobb többsége nem rendelkezik stratégiai tervvel, mi több tevékenységét, működését nem stratégai célok mentén...
10:00
Előző, július 4-i programunk sikerére való tekintettel, szeretettel várjunk mind a már megjelent érdeklődőket és azokat is, akik lemaradtak akkor, hogy a...
16:00
Érdekelnek a társadalmi problémák és megoldások az oktatás területén? Kíváncsi vagy rá milyen tévhitek keringenek cigány és zsidó témában a köztudatban? Vajon ebből mennyi szivárog be az iskola falai közé? Ha szeretnél válaszokat kapni, illetve benned is megfogalmazódtak kérdések a kisebbségek...
16:00
Mi is az a hatásmérés? És miért lenne szükség rá? Vajon hogyan lehet egyszerűen mérni egy civil szervezet tevékenységének a hatását? Mit kezdhetünk a hatásmérés adataival? Ki használja fel azokat és miért? A 3X3 órás képzés és workshop célja elsősorban az, hogy rávilágítsunk a hatásmérés...
09:30
Szervezeti kommunikáció című képzésünk folytatása, mely kiemelten fókuszál a civil szervezetek online kommunikációjára és online felületeire, a tudatos tervezésre, valamint tudatos használatra.
10:00
Kommunikációs képzéscsomagunk 3-ik eleme, amely elsősorban az online marketing tartalmakra és eszközökre fókuszál.
16:00
Mi a forrásteremtés? Mi a különbség a fundraising és a forrásteremtés között? Milyen forrásteremtési célokat érdemes kitűzni a szervezetben? Hogy készítsünk forrásteremtési tervet? Milyen hazai és külföldi forrásokból gazdálkodhat egy civil szervezet ma Magyarországon? Milyen lehetőségeink vannak...
10:00
A képzéseket kiegészítendő, 3 nonprofit menedzsment eszközt tanulmányozunk workshopon. A workshop célja, hogy a résztvevők a SWOT analízist, a logikai modellt és a stakeholder térképet átfogóbban is megismerjék és lehetőségük legyen ezeket saját szervezetükre, projektjükre vonatkoztatva a...
16:00
Ahhoz, hogy egy szervezet sikeres legyen, elengedhetetlen tudnia, hogy működésének és tevékenységének milyen pénzügyi hatása van.