- Ez az esemény elmúlt.
Mit csinál az ország egyik legsikeresebb nonprofit startupja?
MONEY TALKS? +FREE CODING…, avagy tudd meg, mit csinál az ország egyik legsikeresebb non-profit startupja nap mit nap, live kódolással Skool x Startup Safary Budapest
Volt egy álmunk 3 évvel ezelőtt, amiért otthagytuk a biztos állásunkat, hogy létrehozzunk valamit, ami nem a pénzről szól.
Nálunk nincs MVP, ROI, LTV, CAC, VC, IPO, Seed Capital, stb.
De azért van UX, NDA, Advisory Board, és van 350+ sajtószereplés, 330 önkéntes mentor, 25+ tech támogató, és ami a legfontosabb: 1200 mosolygós lány, akik bátrabbak, magabiztosabbak és nyitottabbak lettek a munkánknak köszönhetően.
Ha kíváncsi vagy arra, hogy miért csináljuk, és mellette még kipróbálnád a programozást is, gyere el, várunk!
Előadók:
Mekis Péter – vezető oktató
budapest.startupsafary.com/speakers/34067_peter_mekis
Guzsaly Péter – operations manager
budapest.startupsafary.com/speakers/34063_peter_guzsaly
Helyszín: Impact Hub Budapest (1053 Budapest, Ferenciek tere 2.)
Időpont: Április 20. – 10:00
A Skool eseménye a Startup Safary Budapest 2017 Education útvonalán található, a többi útvonalat és programot keresd a budapestsafary.com oldalon.
▧ Mi az a Startup Safary? ▧
Berlinből 2012-ben indult kezdeményezés, melynek célja a startup világ megismertetése a szélesebb közönséggel illetve a piaci szereplők közötti kapcsolatok bővítése. A cégek egy, vagy két napra kinyitják kapuikat az érdeklődők előtt, és programokat szerveznek szakmabelieknek, potenciális befektetőknek, álláskeresőknek, pályaválasztás előtt állóknak. A Startup Safary-t eddig Európa több mint tíz városában rendezték meg Párizstól Athénig. Budapesten tavaly tartották az első ilyen eseményt közel 3 ezer résztvevővel.
➡ DÁTUM – 2017. Április 20-21.
➡ JEGYEK – bit.ly/StartupSafaryBudapest
➡ HOGYAN MŰKÖDIK?
Betekintést nyerhetsz a résztvevő startupok hétköznapjaiba, beszélgethetsz a csapatukkal – első kézből tapasztalhatod meg, hogy milyen egy ilyen helyen dolgozni – sőt, akár még az új állásajánlatoddal is hazamehetsz.
Tovább az esemény oldalára »